اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.
اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.

برنامه iFruit بازی GTA V برای اندروید جعلی است!

article_post_width_iFruit

کاربران اندروید ، برنامه Grand Theft Auto: iFruit که هم اکنون در Google Play storeگذاشته شده را دانلود نکنید.

این برنامه ظاهرا همانند نسخه رسمی iFruit می باشد که هفته پیش توسط راکستار منتشر شد. اما اگر نگاهی به آن بیندازید متوجه می شوید که سازنده آن راکستار گیمز نیست بلکه شخصی به اسم “tutti saluti” است. این از اولین نشانه.

دومین نشانه اش این است که درقسمت توضیحات اشاره شده که:

این برنامه غیر رسمی می باشد و دارای ترفندها و راهنمایی هایی برای بازی است. ممکن است اطلاعات سودمندی در این برنامه مشاهده کنید.  این برنامه برای گیمر های تازه کار و سطح متوسط بسیار عالی است و لازم به ذکر است که این برنامه یک بازی نیست! بلکه یک راهنما برای بازی است.

اگر چه این برنامه توانسته نمره ۱٫۲ را از منتقدان و نظردهندگان دریافت کند اما مراقب باشید و سعی کنید آنرا نصب نکنید. چرا که گفته شده این برنامه چیزی بیشتر از یک نوع ویروس نیست.

آنهایی که برنامه اصلی را می خواهند می توانند از لینک مقابل،  آنرا دریافت کنند. (iOS App Store)

از ویژگی های برنامه رسمی منتشرشده برای سیستم عامل iOS توسط راکستار می توان به توانایی شخصی سازی و سفارشی کردن ماشین خود ، بازی با ســگ فرانکلین که Chop نام دارد ، غذا دادن و یاد دادن حقه هایی به او اشاره کرد. وقت گذرانی و تمرین کردن با Chop به مقدار زیادی بر روی رفتارش در بازی تاثیر گذار خواهد بود. برای مثال: Chop می تواند برای فرانکلین ، بسیار مفید و به او وفادار باشد ، حقه هایی را اجرا کند و یا هنگامی که او را به همراه خود برای قدم زدن می برید ، آیتم های مخفی را برای شما بوکشیده و پیدا کند.

 

تصاویری از محیط برنامه اصلی:

مجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی

مجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.com

بازی GTA V یکی از محبوب ترین بازی ها در سبک Open World می باشد که تا این لحظه ۵ روز از زمان عرضه ی آن توسط کمپانی بزرگ Rockstar می گذرد این عنوان همان طور که گفته بودیم در ۳ روز های اول ۱ میلیارد دلار در سراسره جهان فروش رفته بود حال این بار ما برای شما مجموعه والپیپر های بازی GTA V را در سایت GTA-KAM قرار داده ایم که در صورت منتشر شدن والپیپر های جدید در سایت در صورت عالی بودن قرار خواهد گرفت حال برای مشاهده ی والپیپر ها به ادامه ی مطالب مراجعه کنید.


مجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.comمجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.comمجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.comمجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.comمجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.comمجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.comمجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.comمجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.comمجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.comمجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.comمجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.comمجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.comمجموعه والپیپر های بازی زیبای GTA V | با کیفیت عالی|www.gta-kam.blogsky.com

 


نگاهی به نکات منفی و مثبت gta v

GTA-V-Screen-Gamefa (97)

واقعا نمیدونم از کجا شروع کنم وقتی برای اولین بار با gta 2 آشنا شدم . وقتی gta 3 اومد و تو شهر موتور نبود . وقتی gta vice city اومد و شنا نمی کرد . وقتی gta san andreas اومد و سیستمم نمی کشید . بازی ی حال و هوای دیگه داشت . همون شهر های کوچیک بدون جزئیات . همون مبارزه با باند ها و پلیس . ی چیز دیگه بود .

وقتی gta iv اومد و ی بار تمومش کردم و سریع پاکش کردم . و حالا که gta v اومد و رفتم با کله بازیش کنم انتظارم از این بازی ی چیز دیگه بود .
 
این بازی نکات مثبت زیادی داشت و خیلی پیشرفت داشت . گرافیک و نورپردازی خیلی بهتر . نقشه ی وسیع و با جزئیات که شامل کوه های و سیع و جنگل ها و منطقه های خاطر انگیز هست  . برای اولین بار شاهد سگ و حیوانات مختلف بودیم . مأموریت های اتفاقی زیادی که تکرار نمی شوند و از زنی که کیفش را دزدیده اند و می توانید پسش بگیرید و بهش پس ندید هست تا  کار گر ساختمونی که می تونید قبل انفجار ماشینش نجاتش بدید تا زنی که به بهانه ی کمک شما را به جای خلوت برده و می فهمید این یک سرقت و چند نفر با تفنگ به شما حمله می کنن . اما ...
وقتی برای اولین بار وارد بازی می شید محو بزرگی لس سانتوس می شوید . ولی مثل همیشه مراحل ابتدایی بازی انجام میدید ولی وقتی می بینید هیچ کاری برای انجام دادن وجود نداره شروع به انجام مأموریت های اصلی می کنید تا جایی که 3 شخصیت بازی آزاد بشه ولی باز هم هیچ کاری برای انجام دادن وجود نداره . چرا ؟ چون برای باز شدن چیزهای جدید حتما باید بازی ادامه بدید .
از اونجایی که من داشتم gta iv از نبود gta v بازی می کردم متوجه شدم که خیلی چیزا تغییر نکرده یا copy paste شده . از فیزیک ماشین ها و سیستم تاکسی ها تا آژیر پلیس ها و حتی دزدگیر ماشین ها . به جایی رسیدم که احساس کردم بازی از هر چیزی ی قسمت کپی کرده بعد نشستن شهر و مأموریت هارو ساختن . مشت زنی از la.noire . تیر اندازی از max payne 3

شخصیت ها
شخصیت های بازی هیچ مشکلی ندارن و ارتباطشون باهم عالی کار شده . سیستم سلامتی شخصیت ها خیلی بهتر شده و تلفن همراه دچار تغییرات زیادی شده . انتخاب زنگ موبایل و تصویر زمینه . و آمدن اینترنت به آن و ندادن پول اضافه . اینکه 3 نفر در ی بازی وجود دارد ی سری مشکلات وجود داره وقتی 2 شخصیت بازی ول می کنید هر کاری دوست دارن انجام می دن و وقتی دوباره بر می گردید از تغییراتی که کردن و جایی که هستن شوکه می شید . و می توانستند این بازی به قبل هم ربط بدن مثلا cj و اون همه داستانا و خاطراتی که داشتیم از اون گروه
 
ماشین های بازی
کنترل ماشین ها واقعا آسون شده و عالی کار شده ولی شروع به کار ماشین پدر آدمو درمیاره و از مشکل دیگه میشه به ترمز فرا abs ماشین اشاره کرد به طوری که با 300 تا سرعت با گرفتن ترمز ماشین در عرض دو ثانیه کاملا متوقف می شه و بازی غیر طبیعی کرده . و ی مشکل دیگه من نمیدونم ماشین ها از چی ساخته شدن چون من ی ماشین ورداشتم از این سر کشور تا اون سر کشور رفتم و به همه جا هم زدم ولی حتی ماشین دود هم نکرد . ی مشکل دیگه که من همیشه با این سری داشتم فکر می کردم چرا از ماشین های واقعی در شهرش استفاده نمی کنه مثل driver san francisco یا چیزای دیگه ولی این دفعه خیلی ماشین هارو شبیه ماشین های واقعی ساختن اگه به ماشین دقت کنید متوجه می شید ولی بازم اون ماشین نیست .
 
مردم شهر
هوش مصنوعی مردم هم همون هوش مسخره ای که  gta iv داشت .
همون مردمی که دارن با موبایل حرف می زنن بعد میخوری بهشون بی خیال می شن . همون آدمایی که ی تفنگ می بینن از ماشین پیاده می شن و فرار می کنن . همون آدمایی که وقتی با لگد می زنی به ماشینشون دنده عقب می زنن به ماشین عقبی بعد فرار می کنن . همون آدمایی که می ری ی ماشینی که پولت بهش نمی رسه بدزدی بعد می بینی یارو کار گر ساختمون . همون آدمایی که میزنی بهش واسه دعوا پیاده می شه بعد تفنگ می گیری سمتش سوار ماشین می شه هدف که می ره روش دوباره پیاده میشه و فرار می کنه . فقط تنها یپیشرفتی که نسبت به قبل کردن اگه با کوچیکترین ضربه به ماشینشون بزنی طرف تموم می کنه .
 
تفریحات سالم و کسب روزی حلال
از چیزهای دیگه ای که به بازی اضافه شده : سیستم سفارشی سازی ماشین (که قبلا هم بود). که واقعا خیلی پیشرفت کرده و خیلی بهتر شده . از ورزش ها می توان به ورزش های سه گانه و تنیس و گلف و یوگا اشاره کرد که خوب ولی کافی نیست . و برای پول حلال هم می توانید مسافر کشی کنید . (می توانید اداره ی تاکسی رانی بخرید و مأموریت بگیرید و تمام تاکسی هایتان هم رایگان می شود البته با Franklin)
 
مأموریت های اصلی و فرعی
مأموریت های اصلی بازی که ی سریشون تکراری به جزء اونایی که با هم انجام میدن  که خیلی عالی و حال میده ولی خیلی کم و سریع تموم می شه پس کافی نیست و برای بعضی مأموریت ها توضیح لازم یا درست داده نمی شه و من یکی که خیلی جا ها گیر کردم . و مأموریت های فرعی که حرفی ندارم و بی خود . پس اگه مأموریتی برای انجام دادن نداشه باشید پس توی شهر هم کاری ندارید و خسته می شید . از تغییر های خیلی خوب می توان به سیستم پلیس ها اشاره کرد که واقعا وحشی و حرفه ای شدن و پلیس زن هم به بازی اضافه شده که از همه وحشی تر . فقط ی مشکلی که دارن اگه کسی شمارو تا صبح بزنه هیچ خبری نمی شه ولی اگه شما ی مشت بزنید پلیس حمله می کنه . ولی هوش دشمنان کمی مشکل داره .
 
مشکلات اخلاقی
از اشکالات شدید که می شه از بازی گرفت مشکلات اخلاقی زیادی که در بازی دیده می شه . حتما می گید چیزی ندیدید یا زیاد شلوغش کردم فقط در حدی که نمی شه الان ازش حرف زد . اگه تمام مأموریت های فرعی بازی کنید و زیاد شخصیت هارو عوض کنید می فهمید من چی می گم . حالا من می گم این همه تو بازی چپوندید حد اقل زوریش نکنید دیگه شاید یکی خوشش نیاد .

همه ی این عوامل دست به دست هم می دن تا بازی غیر طبیعی بشه . ولی این بازی چیزی بود که gta iv باید می بود . ولی باز هم gta و ما بازیش می کنیم با تمام مشکلاتی که داره حال میده و امیدواریم هرچی سریع تر واسه pc بیاد .
به نظر من نمره ی 100 کافیش .

و خواستم ی چیزی در مورد watch dogs بگم . که اگه فکر می کنید هک کردن و نفوذ داشتن و این جور حرفا به هیچ دردی نمی خوره . اگه اون جوری که سازنده ها نشون می دن بازی بسازن پیشنهاد می دم سریال Person of Interest حتما ببینید نظرتون نسبت به این بازی عوض می شه(فکر کنم از روی این سریال ساختنش) .

و در آخر ی چندتا عکس گذاشتم که ببینید  سعی کردم خودم از بازی بگیرم
 
[تصویر:  63642614270116176177.jpg]
من همیشه فکر می کردم این تفنگارو کجا میزاره . از اون جایی که این دفعه شما می تونید کل لوازم یک اسلحه فروشی همراه داشته باشید قکر کنم با این عکسی که گرفتم می تونم بهتون ثابت کنم که تفنگ ها کجا میرن
[تصویر:  35619505736687197839.png]
از جمله مأموریت های جدید و طولانی و کسل کننده که اشک شمارو در میاره
[تصویر:  50031779702128471210.png]
فکر کنم همه با این جا آشناییت دارن
[تصویر:  67573876224600152993.jpg]
[تصویر:  92123914096639208883.png]
فکر کنم همه با این جا آشناییت دارن
[تصویر:  95473790965781434167.jpg]
باورتون میشه این ی مأموریت اتفاقی ؟
[تصویر:  87604784317702168458.png]
این دوتا دیگه کین . فکر کنم می خواستن از saints row iv کم نیارن
[تصویر:  11417175559947850592.jpg]
[تصویر:  43629046243755257028.jpg]
[تصویر:  14272846995397620936.jpg]
از جمله مأموریت های خیلی باحال که خیلی سریع تموم می شه
[تصویر:  06293838947285199305.jpg]
این مأموریت هایی که سه تایی باهم برن منفجر می کنن
[تصویر:  33586243482982582954.png]
[تصویر:  84781226310232103245.png]
[تصویر:  13390463789749709102.png]
[تصویر:  22431154701813093142.png]
از مناطق متنوع

DLC زامبی برای GTA V؟

gtav-new011

به تازگی تصویری جدید از بازی GTA V در فضای مجازی منتشر شد که در آن یک زامبی وجود داشت! در ادامه می توانید این تصویر را مشاهده کنید.

grand-theft-auto-v-zombie

 

 

گمانه زده می شود که این تصویر نشاندهنده ی وجود یک DLC با تم زامبی برای GTA V می باشد که البته هنوز توسط Rockstar منتشر و حتی تایید هم نشده است.

 

آیا شما هم با چنین موجودی در بازی GTA V مواجه شده اید؟

نظرتان را با ما درمیان بگذارید.

همچنان نمرات کامل ۱۰۰ از ۱۰۰ برای GTA V

GTA-V-Screen-Gamefa (141)

در شرایطی که ۴ روز از انتشار بازی GTA V گذشته است همچنان نمرات کامل ۱۰۰ از ۱۰۰ برای آن در سایت metacritic در حال ثبت می باشد.

بعد از گذشت ۴ روز از انتشار بازی GTA V میانگین امتیاز ۹۸ برای نسخه Xbox 360  و ۹۷ برای نسخه PS3 ثبت شده است به صورتی که از ۴۰ نقد منتشر شده برای نسخه ایکس باکس به جزء ۹ نقد همه امتیاز کامل ۱۰۰ از ۱۰۰ را به بازی اختصاص داده اند

برای نسخه PS3 هم از ۳۳ نقد به جزء ۱۴ نقد بقیه امتیاز کامل به بازی داده اند

در شرایطی که سایت gamespot به نسخه پلی استیشن امتیاز ۹ را داده است و مورد خشم گیمر ها واقع شد هنوز امتیازی برای نسخه ایکس باکس ثبت نکرده که در نوع خود بی سابقه و جالب می باشد.

مردی که بخاطر GTA V مورد حمله و دزدی قرار گرفت

3123123

طبق گزارشات روزنامه گاردین بریتانیا ، سه نوجوان به جرم چاقوو زدن و دزدی از مردی که Grand Theft Auto 5 را خریده بود ، بازداشت شدند.

این بازی دارای رئیس های مافیایی ، گنگستر های موتور سوار ، کوسه های آدم خوار ، فیلم ساز های بدگمان و بد بین که در شهری ساختگی که از نظر آزادی و بی قیدی شبیه لوس آنجلس می باشد ، آشوب و بلوا به پا می کنند.

شرح ماجرا از این قرار است که مردی ۲۳ ساله در روز سه شنبه که روز عرضه بازی بوده است بعد از تحویل گرفتن بازی که حوالی نیمه شب بوده است ، در حال حرکت به طرف خانه خود بوده است.

اسکاتلند یارد گزارش داده که قربانی در حوالی ساعت ۱:۲۰ شب در شهر کالیندال که در شمال لندن واقع شده ، با یک آجر ، مورد حمله قرار گرفته و گوشی موبایل ، ساعت و بازی GTA V را از وی به سرقت برده اند.

یکی از سخنگو های پلیس بریتانیا ، امروز گفته است که سه نوجوان ۱۴ ، ۱۵ و ۱۷ ساله به جرم دزدی و وارد کردن آسیب بدنی شدید از روی عمد ، بازداشت شده اند و باید منتظر قاضی باشند تا در روز شنبه از راه برسد.

 

سه نفر دیگر که ۱۵ ، ۱۷ و ۱۸ ساله هستند نیز به قید ضمانت تا ماه اکتبر ، آزاد شده اند.

آیا GTA V در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر برای PC منتشر خواهد شد؟

GTA-5-7

در حالی که راکستار به طور کاملا واضحی بیان کرد که هیچ گونه برنامه ای برای عرضه نسخه PC عنوان محبوب Grand Theft Auto 5 ندارد ، با این حال ، تعدادی از منابع ، دلالت بر احتمال عرضه نسخه PC این بازی دارند. اگرچه این منابع ، آن چنان قابل اعتماد و معتبر نیستند ولی باز هم با توجه به این که سایت های خرده فروشی هستند ، امکان صحت داشتن این منابع وجود دارد.

سایت Gameseek UK این بازی را در لیست خود با تاریخ عرضه ۲۲ نوامبر و قیمت ۲۴٫۷۵ پوند برای پیش فروش دارد. هم چنین سایت Zavvi نیز ، بازی را با تاریخ عرضه ۶ دسامبر و قیمت پیش فروش ۳۲٫۹۸ پوند  گذاشته است. به طرز جالب توجهی هم ، هر دو سایت ، بازی را تمام کرده اند (در انبارشان موجود نیست) و هر دو سایت تایید کرده اند که این قیمت ها و اطلاعات موقتی بوده و جزئیات بیشتری در دسترس نیست و زمانی که اطلاعات واقعی و معتبر از بازی منتشر شود ، تغییر خواهند کرد.

با توجه به این که لیست شدن GTA V برای PS4 ، مساله ای بود که یاد آوری کرد برای PS4 هم همانند PC هیچ گونه برنامه ای در نظر گرفته نشده که بعدا خلافش ثابت شد و و سایت خرده فروشی که نسخه PC این عنوان را ر لیست خود با تاریخ عرضه احتمالی و تقریبا نزدیک به هم  قرار داده اند ، رد ادعای این دو سایت کمی سخت است.

علاوه بر این ، راکستار هیچ موقع ، عرضه نکردن این بازی برای PC را همانند انکار کردن نسخه PS4 ، کاملا انکار نکرده است و اگر به خاطر داشته باشید RockStar North شرکتی بوده که تمامی بازی هایش را همراه با عرضه کنسولی ، برای PC نیز منتشر کرده است. پس می توان به نسخه PC این عنوان امیدوار بود.

حال باید صبر کنیم تا ببینیم آیا گیمر های PC خواهند توانست قبل از اتمام سال ۲۰۱۳ سفری به شری لوس سانتوس داشته باشند یا خیر. مسلما طی ماه های آتی ، این قضیه مشخص خواهد شد.

 

نظر شما در این باره چیست؟ آیا مطمئن هستید نسخه PC این عنوان محبوب منتشر خواهد شد یا امیدی به آن ندارید؟

با توجه به اطلاعاتی کشف شده در GTA V،عنوان Agent انحصاری Ps3 همچنان زنده می باشد


به تازگی یکی از کاربران سایت NeoGaf در زمان بازی کردن عنوان GTA V،متوجه یک مسئله ی بسیار جالب شده است و با تصویری که منتشر کرده مشخص شده است که عنوان Agent که در انحصار Ps3 می باشد همچنان در دست ساخت قرار دارد.در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید تا جزئیات را به اطلاعتان برسانیم.

با توجه به تصویری که در پایین صفحه مشاهده می نمایید،پلاک این ماشین مخصوص عنوان Agent می باشد که با توجه به این تصویر می توان متوجه شد که راک استار هنوز این عنوان را در دست ساخت قرار دارد و دارندگان کنسول Ps3 همچنان می توانند به منتشر شدن این بازی در آینده امیدوار باشند.

این بازی در سبک مخفی کاری می باشد و در زمان “جنگ سرد” نیز می باشد و شما در نقش یک مامور می باشید.هنوز مشخص نشده که هدف این مامور مورد نظر در بازی چه می باشد.

این عنوان در سال ۲۰۰۹ توسط راک استار به صورت انحصاری برای Ps3 معرفی شد اما از آن زمان هیچ اطلاعاتی در رابطه با این بازی منتشر نشده است.

agent easter egg in gta v با توجه به اطلاعاتی کشف شده در GTA V،عنوان Agent انحصاری Ps3 همچنان زنده می باشد

ماشین میلیارد دلاری در GTA Vفاش شدن یکی دیگر از اسرار این شاهکار

این ماشین در خیابان 3.17 وجود دارد و در این بازی فقط یکی از این ماشین ها وجود دارد که سرعت بسیار بالایی دارد و میلیارد ها دلار می ارزد!!

پس گاراژ خود را برای این طلای با ارزش اختصاص دهید...
مختصات این ماشین در نقشه زیر برای شما علامت گذاری شده است.
یادتان باشد با دزدیدن این ماشین 4 ستاره پلیس به تعقیب شما میایند(البته احتمالش 50-50 است)که صد البته فایده اش را دارد!!!!!



GTA 5 در مدت ۳ روز ۱ میلیارد دلار فروخت

GTA-V-Screen-Gamefa (97)

Take-Two اعلام کرد که بازی GTA 5 در مدت زمان ۳ روز توانست به فروش ۱ میلیارد دلاری در سراسر جهان برسد این در شرایطی است که کارشناسان گفته بودند این بازی در مدت ۳۰ روز می تواند به این فروش برسد.

مدیر عامل این شرکت آقای  Strauss Zelnick در مورد فروش میلیاردی بازی گفته است :

ما اعتقاد داریم فروش GTA V  سریعترین فروش در بین تمامی سرگرمی ها از جمله ، بازی های ویدئویی و فیلم های سینمایی می باشد GTA یک پدیده فرهنگی بزرگ است که راک استار به آن افتخار می کند وهمچنان به تعریف ویژگی های جدیدی از بازی ادامه می دهد.

GTA V  استاندارد های جدیدی برای  صنعت بازی تعریف کرده و ما در آینده باید منتظر فروش بیشتر بازی و همچنین کسب جوایز بی شماری برای بزرگترین بازی ویدئویی تاریخ باشیم.

GTA V در ۱۷ سپتامبر برای دو کنسول Xbox 360 و PS3 منتشر شده است و تا به امروز توانسته رکورد فروش بازی ها در بریتانیا با ۱٫۵۷ میلیون نسخه ، رکورد فروش بازی در اولین روز با ۸۰۰ میلیون دلار و رکورد بیشترین امتیاز متا را به نام خود ثبت کند.