اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.
اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.

اشتباهی حاشیه ساز | GTA V به صورت رایگان برای PS4 در PSN


ه نظر می رسد تنها Electronic Arts نیست که در قیمت گذاری بازی های خود اشتباه می کند. Sony Computer Entertainment یکی از بزرگترین شرکت ها در قیمت گذاری عنوان Grand Theft Auto V در PSN آمریکای شمالی با قرار دادن کلمه “رایگان” در قیمت GTA V حاشیه هایی زیاد به راه انداخته است.

به نظر می رسد این کاملا اشتباه است چرا که بعد از کلیک بر روی بازی این جمله بر روی صفحه نوشته می شود. “محتوا قابل دسترسی نیستند” و بر روی صفحه قبلی برگردانده می شود. در تصویر زیر هم می توانید اشتباه سونی در بخش آمریکای شمالی را مشاهده کنید. به نظر می رسد یک نفر در PS Store باعث اشتباه در این صفحه شده است. همچنین کلمه “Check it Out!” به جای کلمه “Pre-Order Now” استفاده شده است که یکی دیگر از دلایل آن را می توان به دلیل استفاده از قالب آزمایشی دانست. البته مطمنا به زودی این اشتباه تصحیح می شود.


GTA5 250x140 اشتباهی حاشیه ساز | GTA V به صورت رایگان برای PS4 در PSN


Grand Theft Auto V در سال گذشته برای Xbox 360 و PS3 منتشر شد و توانست فروش بسیار عالی به دست آورد و نمرات عالی را کسب کند. این بازی در E3 امسال برای PS4,Xbox One و PC تایید شد و تریلری به نمایش در آمد.

Grand Theft Auto 5 برای PS4,Xbox One به قیمت ۳۴۹۹ INR قابل پیش خرید است | قیمت نسخه PC نامشخص



شرکت بزرگ راک استار پارسال عنوان پر فروش و پر طرفدار GTA 5 را برای کنسول های نسل هفتمی منتشر کرد. مدتی قبل در E3 2014 در کنفرانس رسمی سونی این بازی برای کنسول های نسل هشتمی و رایانه های شخصی تایید شد. در حال حاضر بسیاری از فروشگاه ها این بازی را برای فروش در دسترس قرار داده اند. این نسخه ها به صورت اصلاح شده هستند.

حال قیمت پیش فروش بازی در هند مشخص شده است که علاقه مندان باید برای پیش خرید به فروشندهان بازی مبلغ ۳۴۹۹ INR را پرداخت کنند. متاسفانه هنوز هیچگونه صحبتی درباره قیمت نسخه PC بازی در این کشور نشده است. البته قیمت بازی های PC در هند معمولا کمتر از نسخه های کنسولی هستند پس باید انتظار قیمت بسیار ارزان تری را داشت. این بازی را اگر در هند اقامت دارید می توانید از اینجا پیش خرید کنید.

Grand Theft Auto 5 برای PS4, Xbox One و PC کاملا بهبود یافته است و در آن شاهد افزایش کیفیت بافت ها، وضوح بالا، افزایش تعداد NPC و بسیاری از ویژگی های دیگری هستیم که نسخه های نسل قبلی از آن ها بهره مند نبودند. برای مطلع شدن از تفاوت های بیشتر نسخه های نسل قبلی و بعدی بازی این تریلر را مشاهده کنید.

نظر شما چیست؟

شایعات جدیدی در رابطه با زمان انتشار نسخه های نسل هشتمی GTA V منتشر شد : ۱۴ نوامبر زمان سرقت از PC است


ابتدا انتظار ها برای تایید شدن عنوان GTA V بر روی کنسول های نسل هشتمی و PC  عده ی کثیری را تا مرز جنون پیش برد و حال مشخص شدن تاریخ انتشار این عنوان نیز باعث دردسر برای طرفداران شده است. به تازگی یک فروشگاه دانمارکی تاریخ انتشار این عنوان را ذکر کرده است که بر اساس آن GTA V در زمانی عرضه می شود که ۳ عنوان Call of Duty : Advanced Warfare ،The Crew و Halo : The Master Chief Collection عرضه خواهند شد.


gta 5 pc release date شایعات جدیدی در رابطه با زمان انتشار نسخه های نسل هشتمی GTA V منتشر شد : 14 نوامبر زمان سرقت از PC است


طبق اعلام این فروشگاه، بازی در اروپا به طور معمول در روز جمعه ۱۴ نوامبر ( ۲۳ آبان ۱۳۹۳) عرضه می شود در حالی که تاریخ انتشار بازی در آمریکای شمالی روز شنبه، ۱۱ نوامبر ( ۲۰ آبان ۱۳۹۳) می باشد. البته این فروشگاه تنها تاریخ انتشار بازی در اروپا را ذکر کرده است ولی طبق رویه ی عادی بازی ها ۳ روز قبل در آمریکای شمالی منتشر می شوند و عملا تاریخ انتشار بازی در آمریکای شمالی طبق اعلام این خرده فروشی، ۱۱ نوامبر خواهد بود. علاوه بر این این وب سایت، از اولین سایت هایی بود که اعلام کرد GTA V بر روی کنسول های نسل هشتمی و PC نیز منتشر می شود که سرانجام راکستار در E3 2014 این مسئله را تایید کرد. با این حال تمامی این تاریخ ها حدس و گمان است ولی چیزی که می توان از آن اطمینان داشت این است که راکتسار این عنوان را در ماه های پایانی سال ۲۰۱۴ و تعطیلات کریسمس عرضه خواهد کرد تا فروش آن بیشتر شود. اگر این تاریح حقیقت داشته باشد، GTA V در زمانی عرضه می شود که ۳ عنوان بزرگ دیگر یعنی Call of Duty : Advanced Warfare ،The Crew و Halo : The Master Chief Collection نیز عرضه خواهند شد.

به نظر شما آیا راکستار آن قدر به این عنوان اعتماد دارد که آن را همزمان با Call of Duty : Advanced Warfare راهی بازار کند یا این کار یک ریسک بزرگ است؟ آگر این دو بازی همزمان عرضه شوند، به نظر شما کدام یک فروش بیشتری خواهند کرد؟ مسلما جدال این دو عنوان پر فروش بسیار جذاب خواهد بود.

تخفیفات Xbox 360 وارد روز چهارم می شود | GTA V این بار با نصف قیمت



همانطور که مطلع هستید چند روزی می باشد که یک سری از بازی های Xbox 360 از طریق شبکه ی Xbox Live به حراج گذاشته شده اند و اکثر این بازی ها هم عناوینی AAA و خوب هستند. در روز چهارم این تخفیفات چیزی که بیشتر به چشم می آید تخفیفات Grand Theft Auto V و Need For Speed: Rivals می باشند.

تا کنون بازی GTA V تعداد زیادی نسخه فروخته است و سود بسیار زیادی برای شرکت سازنده داشته است و از این رو مایکروسافت و Rockstar تصمیم گرفته اند تا یک تخفیف ۵۰ درصدی برای این بازی در نظر بگیرند. در ادامه می توانید لیست کاملی از این تخفیفات را مشاهده بکنید:

  • Grand Theft Auto 5 – ۵۰%
  • Need for Speed: Rivals – ۵۸%
  • Crysis 3 – ۷۰%
  • Kingdoms of Amalur: Reckoning – ۶۰%
  • Ninja Gaiden 2 – ۸۳%
  • Bastion – ۷۵%

این تخفیفات قرار است تا چندین روز دیگر هم ادامه پیدا کنند و عناوین بزرگ دیگری را تا حد زیادی مجانی به دست علاقه مندان برسانند، بازی هایی که قدیمی تر هستند و یا از لحاظ نمره کمی از عناوین دیگر پائین تر هستند تخفیف بیشتری دارند تا باز هم مخاطب های جدید جذب کنند.

بازیگر Lindsay Lohan از سازندگان GTA V شکایت کرد



به نظر میرسد بازیگر مشهور هالیوود یعنی خانم Lindsay Lohan تصمیم گرفته است تا از Rockstar شکایت کند. او ادعا دارد توسعه دهندگان GTA V از شخصیت شبیه به او در بازی، بدون اجازه از او استفاده کرده اند.

سال گذشته شایعات متعددی درباره شکایت Lohan از Rockstar Games منتشر شده بود که حال به واقعیت تبدیل شدند. او ادعا دارد در ماموریتی که باید بازیکنان یک بازیگر مشهور را از دست عکس بردار ها و خبرنگاران نجات دهند از لباس ها و شخصیت او استفاده شده است.

همچنین در مرحله ای دیگر بازی شما باید با استفاده از دوربین عکاسی از یک بازیگر در Chateau Marmont عکس برداری کنید، یعنی هتلی که Lohan در آن اقامت داشته است. در نهایت، این بازیگر مشهور ادعا دارد در بازی از صدای هم سبک با وی و همچنین مدل لباس پوشیدن او بدون اطلاع استفاده شده است.

با توجه به گزارش Associated Press، این دادخواست در روز چهارشنبه و در دادگاه Manhattan بررسی خواهد شد. ما در تلاش هستیم تا اطلاعات بیشتر از این شکایت را به دست بیاوریم.

نظر شما چیست؟

تیزری جدید از DLC جدید Grand Theft Auto Online منتشر شد|روز استقلال آمریکا در Los Santos


همانطور که میدانید، امروز DLC جدیدی برای بخش آنلاین عنوان Grand Theft Auto V یعنی Grand Theft Auto Online معرفی شد که مربوط به روز استقلال آمریکا است. در این DLC وسایل نقلیه جدید و لباس ها و وسایل آتش بازی زیادی به بازی اضافه شده است.

حال راک استار یک تیزر از این DLC را منتشر کرده است که در زیر میتوانید آن را دانلود کنید یا به مشاهده آنلاین بپردازید. در این تیزر یکی از ماموریت های ویژه DLC به نمایش گذاشته میشود و شیپور مخصوص این روز نواخته میشود.



دانلود تیزر با کیفیت HD | لینک کمکی

دانلود تیزر با کیفیت SD | لینک کمکی



اطلاعاتی از DLC:


 جشن در یک DLC هم اکنون به صورت رایگان برای GTA Online در دسترس است و این امکان را به بازیکنان میدهد که از موتور سیکلت ها و کامیون های غول پیکر طراحی شده با پرچم آمریکا در Los Santos به گشت و گذار بپردازند.

در زیر میتوانید تصویری از این کامیون غول پیکر را مشاهده کنید:

 

بازیکنان همچنین با دانلود این DLC از لباس هایی که بر روی آن ها پرچم آمریکا وجود دارد بهره مند شوند و لوازم جانبی نیز مانند وسایل آتش بازی در این DLC قابل دسترس هستند. در زیر میتوانید تصویری از این لباس ها و وسایل آتش بازی را مشاهده کنید:


شما همچنین میتوانید برای جشن گرفتن این روز از ۱۲ نوع مختلف نوع برگزاری جشن در بازی، بر روی یک نوع تنظیم کنید و در حیاط خانه خود آتش بازی را با مدل های مختلف شروع کنید. همچنین شما میتوانید به مکان های مختلفی برای لذت بردن از تعطیلات سفر کنید.



این محتوا از امروز تا اواسط ماه جولای در دسترس خواهد بود و پس از آن غیر فعال خواهند شد. لازم به ذکر است این آپدیت باعث اضافه شدن قابلیت “on call matchmaking” به بازی میشود که این قابلیت به بازیکنان این اجازه را میدهد که یک پیشنهاد کار را قبول کنند و تا شروع آن کار به گشت و گذار در شهر بپردازند.


جشن روز استقلال آمریکا در DLC جدید GTA Online| آتش بازی در Los Santos

توسعه دهنده عنوان جذاب Grand Theft Auto Online یعنی Rockstar North برای جشن گرفتن روز استقلال آمریکا مطالب جدیدی را برای GTA Online در نظر گرفته است. برای جویا شدن از اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

با توجه به اطلاعات جدیدی که به تازگی بر روی وبسایت رسمی Rockstar قرار گرفته است، باید منتظر جشن روز استقلال آمریکا در این بازی جذاب هم باشیم. این جشن در یک DLC هم اکنون به صورت رایگان برای GTA Online در دسترس است و این امکان را به بازیکنان میدهد که از موتور سیکلت ها و کامیون های غول پیکر طراحی شده با پرچم آمریکا در Los Santos به گشت و گذار بپردازند.

در زیر میتوانید تصویری از این کامیون غول پیکر را مشاهده کنید



بازیکنان همچنین با دانلود این DLC از لباس هایی که بر روی آن ها پرچم آمریکا وجود دارد بهره مند شوند و لوازم جانبی نیز مانند وسایل آتش بازی در این DLC قابل دسترس هستند. در زیر میتوانید تصویری از این لباس ها و وسایل آتش بازی را مشاهده کنید:


شما همچنین میتوانید برای جشن گرفتن این روز از ۱۲ نوع مختلف نوع برگزاری جشن در بازی، بر روی یک نوع تنظیم کنید و در حیاط خانه خود آتش بازی را با مدل های مختلف شروع کنید. همچنین شما میتوانید به مکان های مختلفی برای لذت بردن از تعطیلات سفر کنید.


این محتوا از امروز تا اواسط ماه جولای در دسترس خواهد بود و پس از آن غیر فعال خواهند شد. لازم به ذکر است این آپدیت باعث اضافه شدن قابلیت “on call matchmaking” به بازی میشود که این قابلیت به بازیکنان این اجازه را میدهد که یک پیشنهاد کار را قبول کنند و تا شروع آن کار به گشت و گذار در شهر بپردازند.

شایعه: جزئیات مراحل سرقت در GTA Online لو رفت




استدیو  Rockstar North که به عنوان سازنده Grand Theft Auto Online شناخته می شود اخیرا از بازیکنان بابت تاخیر در ارائه مراحل سرقت برای بازی آنلاین خود معذرت خواهی کرده است که بخشی از بیانیه آن را هم می توانید در ادامه مطلب مشاهده می کنید. اما اینطور که به نظر می رسد یک شخص موفق شده تا اطلاعاتی را از محتویات موارد تاخیر خورده بدست آورد که در اینجا شما می توانید آنها را مشاهده کنید.

آپدیتی که به آن اشاره کردیم قرار بود در فصل بهار منتشر شود اما با گذشت از موعد مقرر، سازندگان تاخیر را تایید کرده اند. تمامی آپدیت های Grand Theft Auto Online هیجان خاص خود را دارند و سرقت های بزرگی که در ابتدای خبر به آن اشاره کرده بودیم یکی از موارد بسیار جذاب بازی است که متاسفانه عرضه آن به تاریخ دیگری موکول شده است. Rockstar در پاسخ به مردم می نویسد:

کاملا مطلع هستیم که تا چه میزان بازیکنان ما مشتاق عرضه Online Heists در بهار امسال بوده اند اما ساخت آن بر خلاف برنامه ای که چیده شده بود زمان بیشتری خواهد برد. ما بابت تاخیر پیش آمده بسیار متاسف می باشیم و سخت در تلاش هستیم تا اینکه هر چه سریعتر محتویات جدید را به شما ارائه کنیم. لطفا توجه داشته باشید که ما مانند همیشه بر روی ارائه با کیفیت ترین محتویات تمرکز می کنیم و بابت شکیبایی، درک و پشتیبانی شما متشکریم.

و حالا میرسیم به موضوعات لو رفته. اول از همه اینکه جزئیات طی ویدئو ساخته شده توسط Demetri و Lazy Gamer منتشر شده. این افراد همان هایی هستند که چند وقت پیش جزئیات آپدیت Not A Hipster را به همراه برخی دیگر از موارد مختلف لو داده بودند. مواردی که در ادامه مطالعه می کنید فعلا در حد شایعه هستند اما این امکان هم وجود دارد که کاملا به حقیقت بپیوندند:

Prison van rescue - مجرمین با حمله به یک خودرو حامل زندانیان که خلافکاران را حمل می کند و توسط شخصیت های غیرقابل بازی (NPC) هدایت می شود، گانگسترها را آزاد کرده و آنها را به خانه امن هدایت می کنند. در این بازی ۱۶ پلیس و ۱۶ مجرم می توانند در ماموریت شرکت کنند. در رنک ۵ فعال خواهد شد و از طریق یک تماس تلفنی آغاز می شود.

Funeral – در این ماموریت گانگسترها خودرو نعش کش حاوی جسد یکی از فرماندهان مرده گروه را در میان شهر حمل می کنند. گروه های رقیب در این میان حمله ور شده و باید خودرو نعش کش را نابود کنند. این ماموریت پس از اسکورت Crook Boss در صورت مرگ رئیس فعال خواهد شد.

Territory Takeover – بازیکنان می توانند برای تصاحب قلمرو در دنیای بازی، با یکدیگر بجنگند. بدست آوردن قلمرو برای شما در آمد به همراه خواهد داشت.

Fight Gangmate – اعضای حاضر در دو تیم، مبارزه با دستان خالی و مشت خواهند داشت. این حرکت از سوی فرماندهان اجرا می شود تا اینکه اعضای جدید بتوانند وارد گروه شوند.

Cop Territory – ماموران پلیس به جنگ های Territory Takeover فرستاده می شوند تا اوضاع را تحت کنترل خود در آورند.

Ornate Bank Heist – به پشت پیشخوان بانک بروید، سیستم را هک کنید، پول را بزدید و سپس آن را در محل مورد نظر قرار دهید. ۱۶ پلیس و ۴ مجرم می تواند در این ماموریت شرکت کند.

FIB Grab – با طناب به برج FIB نفوذ کنید (همان عمل Abseil)، به منطقه مورد نظر برسید، اطلاعات را دانلود کرده و فرار کنید. ۴ خدمه، ۳ طناب سوار، ۱ راننده، ۱۶ پلیس و ۴ مجرم می توانند در این مرحله حضور پیدا کنند.

بسیار جالب خواهد بود اگر تمامی این موارد لو رفته باز هم هم حقیقت پیدا کنند. نظر شما چیست؟

دو ویدیو از ماد جدید GTA V منتشر شد|گشت و گذار به صورت اول شخص


تعجب آور است، اما حقیقت دارد! به تازگی یک ماد جدید برای نسخه Xbox 360 عنوان Grand Theft Auto 5 منتشر شده است که قابلیت اجرای بازی به صورت اول شخص را به بازیکن میدهد. یعنی شما میتوانید بازی را چه در پای پیاده، سوار بر قایق، هواپیما و ماشین به صورت اول شخص اجرا کنید و لذت ببرید. این بازی در E3 امسال برای PS4,Xbox One و PC برای عرضه در پاییز امسال تایید شد. عنوان GTAV سال گذشته برای کنسول های نسل هفتمی منتشر شد و توانست نزد بسیاری از سایت ها و مجلات بهترین بازی شناخته شود. حال کاربری با نام XBLToothPik در یوتیوب توانسته مادی را طراحی کند که به وسیله آن میتوانید بازی را به صورت اول شخص تجربه کنید. همچنین این فرد دو ویدیو از ماد را منتشر کرده است که در زیر ما آن ها را برای شما آماده کرده ایم. ویدیو اول حالت اول شخص بازی را به صورتی که شخصیت پیاده است نشان میدهد و ویدیو دوم حالت اول شخص را در وسایل نقلیه همچون هواپیما، خودرو ها و قایق تست میکند. در زیر قادر هستید تا ویدیو ها را دانلود کنید.

دانلود ویدیو اول با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدیو اول با کیفیت ۳۶۰p

دانلود ویدیو دوم با کیفیت ۷۲۰p

دانلود ویدیو دوم با کیفیت ۳۶۰p

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

Mod جدید GTA V | در لس سانتوس به صورت اول شخص گشت و گذار کنید!


یک مادساز حرفه ای که سابقه ساخت ماد اول شخص برای بازی GTA IV، سری قبلی این عنوان، دست به کار بسیار جالبی زده است. این برنامه نویس حرفه ای توانسته ماد اول شخصی را بدون هیچ نقصی برروی Grand theft Auto V پیاده سازی کند.

کاربرانی که این ماد را آزمایش کرده اند، اذعان داشتند:

این ماد کاملا حرفه ای است و می توان آنرا در یک کلام به بازی هایی مثل Battlefield یا Call of duty تشبیه کرد زیرا از انیمیشن های بسیار دقیقی بهره مند است.

سازنده این ماد حرفه ای ویدیو هایی در شبکه یوتیوب به اشتراک گذاشته است که صحت این ماد را مشخص خواهد کرد. سازنده این مد که به ToothPik معروف است گفته است:

من این ماد را قبل از E3 به اتمام رساندم، اما وقتی باخبر شدم که این بازی برروی کنسول های XBOX ONE و PS4 به علاوه PC منتشر میشود به وجد آمدم و هم اکنون در حال ترجمه سورس های این ماد از نسخه XBOX360 به نسخه PC هستم!

وقتی از او سوال شد که برای کنسول های نسل هشتمی چه برنامه ای دارید او توضیح داد که تا فریمور هک شده این دو کنسول منتشر نشوند، بنده قادر به سوار کردن این ماد برروی کنسول های نسل هشتمی نیستم. این مادساز اذعان دارد که این ماد نسخه PS3 نخواهد داشت!