اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.
اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.

تصویری از راهنمای استفاده از Chop سگ بازی GTA V منتشر شد

امروز در فضای مجازی تصویری از راهنمای استفاده از Chop سگ فرانکلین منتشر شد برای مشاهده متن خبر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

همان طور که پیش تر بیان کردم در فضای مجازی تصویری از راهنمای استفاده از Chop سگ خانگی فرانکلین منتشر شد. اگر شما طبق تصویر منتشر شده عمل کنید می توانید به راحتی کنترل Chop را بدست گیرید. بازی موردانتظار gta v قرار است کمتر از ۵ روز دیگر یعنی در ۱۷ سپتامبر برای پلتفرم ps3,xbox 360 توسط راکستار عرضه گردد و هنوز که هنوز است راکستار پلتفرم محبوب pc را برای این عنوان مورد انتظار تایید نکرده است. شما در ادامه می توانید تصویر راهنما را مشاهده کرده و به آن عمل کنید:

 

تصویری از راهنمای استفاده از Chop سگ بازی GTA V  منتشر شد | www.MihanGame.com

نظرات 1 + ارسال نظر
^asad^ جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 01:32 http://asadlfe.blogsky.com

^سلام دوست من.بلاگ جالبی داری.من اومدم توهم یه سری به من بزن.خوشحال میشم که نظر بدی.لطفا منو تو پیوندهات ثبت کن اگه منو تو پیوندهات یا لینک دوستانت ثبت کنی منم همین کارو تو وبلاگ خودم برای تو میکنم.حتما بیا:asadlfe.blogsky.com^

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.