اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.
اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.

اطلاعاتی جدید از GTA V منتشر شد/ با زیر دریایی به اعماق آب ها بروید

GTA-V-Screen-Gamefa (186)

با نزدیک شدن به زمان عرضه یک بازی، خیلی طبیعی است که خبرهای مربوط به آن بازی بیشتر می شود و حال در مورد یکی از بهترین بازی های امسال و این نسل یعنی GTA V که تا چند روز دیگر منتشر می شود، دیگرمی توان حدس زد که چه جنجال هایی به وجود می آید. اینترنت را که میبینی، پر از اخبار لیک شدن GTA V و ویدیوهای بازی می باشد. اما حال بهتر است که قدری هم از این بحث ها فاصله بگیریم و با اطلاعاتی جدید از بازی همراه باشیم تا بفهمیم که راک استار چه موارد هیجان انگیزی را در GTA V برایمان آماده کرده است.

این اطلاعات از ویدیوهای لیک شده GTA V به دست آمده و شامل نکاتی مثل، سیستم تحت تعقیب، برخی فعالیت های جدید و استفاده از زیر دریایی برای کاوش در آب های لس سانتوس می باشد.

نکته : البته نگران نباشید، چرا که در این اطلاعات جدید، هیچ گونه نکته مهمی از داستان و گیم پلی فاش نشده است.

اطلاعات :

به طور معمول ، بدنامی شما با توجه به سطح تحت تعقیب بودنتان اندازه گیری خواهد شد. ارتکاب چند جرم، کتک زدن چند غیر نظامی یا همان مردمان عادی بازی و حمله به پلیس ها، باعث می شود که شما یک ستاره را بر روی بخش تحت تعقیب بودنتان به دست آورید. فرار از دستگیری و یا حمله بیشتر به شهروندان و پلیس ها، باعث می شود که خشونت پلیس ها علیه شما بیشتر شود و در نتیجه ستاره های بیشتری بر روی بخش تحت تعقیب بودنتان نقش خواهد بست. البته پلیس ها به جای این که به سرعت کار شما را با شلیک چندین گلوله تمام کنند! اول تلاش خواهند کرد که به مانند واقعیت شما را بازداشت کنند. البته اشتباه نکنید که پس با یک بازی ساده روبرو هستید، چرا که هلکوپترهای پلیس و واحدهای ویژه نیز، علیه شما می باشند. همچنین در برخی از ماموریت هایی که به شما داده می شود، سطح معینی از پلیس ها به طور خودکار در تعقیب شما خواهند بود.

به مانند بازی های قبلی نیز، با ترک صحنه جرم و یا عوض کردن رنگ ماشین خودتان، می توانید که تعداد ستاره های پلیس را کاهش دهید.

در بخش ویژگی ها نیز، شما می توانید برای هر کدام از شخصیت های بازی، به طور جداگانه یک ویژگی بخرید. برخی از ویژگی ها هم تنها زمانی در دسترس خواهد بود که شما برخی از ماموریت ها را کامل کنید. از برخی ویژگی هایی که شما می توانید آن ها را انتخاب کنید و در نتیجه بخرید، می توان به سینماها، باشگاه ها، کافه ها و بیشتر اشاره کرد. شما همچنین می توانید در بخش مدیریت املاک نیز فعالیت کنید که در نتیچه پول خالص بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت.

یکی دیگر از فعالیت های Grand Theft Auto V، بکسل کردن است. اساسا شما می توانید که با بکسل کردن ماشین ها پول به دست آورید.

شما همچنین توانایی دسترسی به زیر دریایی را هم خواهید داشت و می تواید با این وسیله، به اکتشاف در اعماق آب های شهر لس سانتوس بپردازید. البته زیر دریایی در خط داستانی بازی نیز کارایی دارد و جمع آوری اقلام ویژه از زیر دریاها، بخشی از کارایی های زیر دریایی می باشد. لازم به ذکر است که زیر دریایی می تواند آسیب ببیند و اگر شما در آب های تاریک سفر کنید، چراغ های زیر دریایی به طور خودکار روشن خواهند شد. همچنین از زیر دریایی می توانید برای سفر در سرتاسر سطح آب و همچنین آب های کم عمق استفاده کنید.

با نگاهی به این اطلاعات و به طور کلی می توان گفت که آخرین قسمت از GTA، به جرات بهترین عنوان در تاریخ این سری آن هم با فاصله ای بسیار می باشد.

GTA V در سه شنبه هفته بعد به طور رسمی برای xbox 360 و ps3 عرضه می شود.

نظرات 1 + ارسال نظر
Asef Gta جمعه 22 شهریور 1392 ساعت 14:39 http://www.asef-gta.blogsky.com

سلام دوست عزیز با این که تازه شروع کردی کارت عالیه امیدوارم که موفق باشی .ماشمارا لینک کردیم شماه مارو لینک کن ممون دوست عزیز.آصف جی تی ای

لینک شدی دوست عزیز...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.