اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.
اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.

مایکروسافت هشدار داد : نسخه لیک شده GTA V را بازی کنید، کنسولتان بن خواهد شد

GTA-V-Screen-Gamefa (166)

اینترنت در طی ۲۴ ساعت گذشته، کمی دیوانه شده است و البته این به علت لیک شدن GTA V با انواع مختلفی از تصاویر و فیلم های بازی می باشد. البته کسی که چنین اقدامی را انجام داده، به عاقبت خوشی دچار نشده، چرا که مایکروسافت هم پروفایل این فرد را بن کرد و هم کنسول xbox 360 او را. و به این ترتیب به همه هشدار داده است که هر کس نسخه لیک شده GTA V را تا قبل از انتشار رسمی بازی تجربه کند، بن شدن کنسولش در انتظارش است.

trans مایکروسافت هشدار داد : نسخه لیک شده GTA V را بازی کنید، کنسولتان بن خواهد شد

Rockstar Games دارای سیاست خاصی در مورد بازی هایی که قبل از انتشار رسمی، لیک بشوند دارد و فردی هم که ویدیوهای GTA V را لیک کرده و حتی گیمر تگش را هم نشان داده بود از طرف مایکروسافت سیستمش بن شده است و این یعنی این که برای بازی کردن دوباره در Xbox Live باید یک کنسول xbox 360 دیگر بخرد.

سیاست راک استار در مورد لیک شدن بازی ها قبل از انتشار رسمی چنین می باشد :

هیچ نوع ویدیویی از بازی ها نباید تا قبل از انتشار، لیک شود. هر گونه بخش هایی از فیلم های داخل بازی که تا قبل از انتشار رسمی لیک شود، بدون توجه به این که چگونه این بازی به دست آمده، به سرعت برداشته و حذف خواهد شد. و این ویدیوها حتی شامل باز کردن زودهنگام جعبه بازی نیز می باشد!

Grand Theft Auto V یکی از بزرگ ترین عناوین امسال می باشد و به هر حال طی این روزها به هر سایت بازی که نگاه می کنیم خبرهای مربوط به لیک شدن بازی را می شنویم و حتی به تازگی یک ویدیوی ۴ دقیقه ای از بازی هم لیک شده است که مایه تاسف می باشد.

سه شنبه همین هفته منتظر آمدن یک طوفان بزرگ که تا مدت ها اثرش بر جای خواهد ماند! یعنی Grand Theft Auto باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.