اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.
اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.

باز هم شایعه|خرده فروشی آلمانی GTA V را برای PS4، Xbox One و PC لیست خواهد کرد!


پس از انتشار عنوان  Grand Theft Auto 5 از شرکت Rockstar سیلی از شایعات فضای مجازی را فرا گرفت و هر روز شاهد شایعاتی پیرامون انتشار این عنوان برای کنسول های نسل فعلی(هشتم) و PC بوده ایم و حالا بار دیگر یکی از خرده فروش های آلمان این عنوان را برای PS4، Xbox One و PC لیست کرده است.همچنین این خرده فروش در ماه جون این وعده را به کاربران داده است. البته این تنها گفته رئیس جدید خرده فروش آلمانی مذکور، Saturn.de است. به تازگی TECH-NICK در صفحه توییتر خود نوشته است که:

در پاسخ به سوالاتی که از من شد باید بگویم: انتظار می رود، بازی GTA V در ماه جون برای PS4، Xbox One و PC لیست شود.                                                                                                                                                                                                                         شایعه!

دو کلمه “انتظار می رود” و ” شایعه” دو کلمه کلیدی این سخن می باشد که با گفتن این کلمات او خود اذعان داشته است که این گفته تنها بر گرفته از شایعه می باشد و تنها این احتمال وجود دارد که اتفاق مذکور رخ دهد. هنوز هم Rockstar Games هیچ عکس العملی از خود نشان نمی دهد!

اگر قرار باشد که این بازی برای Xbox One، PS4 و PC منتشر شود، آیا این اتفاق در ماه جون می افتد؟ آیا راکستار منتظر رویدادی مهم برای معرفی دوباره این بازی برای پلتفرم های گفته شده می باشد؟ این رویداد چه رویدادی است؟ همه این سوالات سوالاتی بی پاسخ از طرف کاربران از راکستار می باشد که این شرکت در پاسخ به آن ها تنها سکوت اختیار کرده است. منتظر اخبار جدید در رابطه با انتشار این عنوان جهان آزاد و پر هیاهو برای PS4، Xbox One و PC باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.