اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.
اطلاعات جدید GTA V

اطلاعات جدید GTA V

این وبلاگ با مطالب به روز و تازه از GTA V شما را دعوت می کند.

تاریخ انتشار آپدیت مرحله‌های دزدی GTA Online تاخیر خورد


یکی از بهترین ویژگی‌های بخش تک نفره‌ی عنوان GTA V مرحله‌های دزدی‌اش بود.  در این مراحل سه شخصیت اول بازی با همکاری یکدیگر نقشه می‌کشیدند،‌ دزدی می‌کردند و بعد از مکان جرم فرار می‌کردند که این مرحله‌ها یکی از جذاب‌ترین مراحل در تاریخ GTA بود.

Rockstar Games می‌خواهد که دزدها را در GTA Online معرفی کند ولی گفته‌است که انتشار مراحل دزدی جدید با کمی تاخیر همراه خواهد بود. راک استار گفت که مراحل جدید دزدی GTA Online در بهار منتشر نخواهد شد ولی آن‌ها سعی می‌کنند تا آن‌جایی که می‌توانند آن را زودتر منتشر کنند.

آن‌ها که درباره‌ی آپدیت‌های GTA Online می‌پرسند، بدانند که آپدیت‌های بسیاری داریم که بزودی منتشر خواهند شد.  ما می‌دانیم که شما منتظر آپدیت دزدها برای GTA Online که ما تاریخ انتشار آن‌ را بهار امسال اعلام کرده‌ایم،‌ هستید ولی ساخت آن بیشتر از چیزی که ما پیش‌ بینی کرده‌ایم طول می‌کشد. ما برای این تاخیر بسیار متاسفیم ولی روی آن سخت کار می‌کنیم تا هر چه زودتر آن را منتشر کنیم. همان طور که می‌دانید ما همیشه زحمت خود را می‌کشیم تا بهترین محتوای ممکن را به شما ارائه کنیم و از بردباری، فهم و پشتیبانی شما بسیار متشکریم. ما اخبار و همچنین آپدیت‌های جدید بسیاری را برای شما تدارک دیده‌ایم و بزودی آن‌ها را منتشر خواهیم کرد پس با همراه باشید.

Grand Theft Auto V هم اکنون بر روی PS3 و Xbox 360 موجود است و بزودی برای PS4, Xbox One و PC در پاییز ۲۰۱۴ منتشر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.